„Kiekvienam žmogui duota užtektinai jėgų įvykdyti tai, kuo jis yra įsitikinęs.“ Gėtė
Noriu užsisakyti asmeninę treniruotę


Man svarbi Jūsų nuomonė!

Apie www.rbimba.lt puslapį sužinojote iš ?

Rezultatai

Loading ... Loading ...

Kaip atstatyti magnio kiekį organizme?

 

Tikriausiai žinote, kad magnis dalyvauja begalėje organizmo funkcijų ir yra antras pagal svarbą mineralas, be kurio mūsų kūnas normaliai funkcionuoti tiesiog negalėtų. Ir, anaiptol, nekalbame vien apie mėšlungį (jei sutraukė raumenį – na, taip – vartok daugiau magnio). Taigi, natūralu, kad turime rūpintis kaip papildyti šio elemento atsargas, o jei jo trūksta – tuomet kuo greičiau atstatyti reikalingą jo kiekį organizme. Dažniausios magnio trūkumo priežastys yra netinkama mityba: sutikime, kad ne kasdieną valgome sėlenas, ruduosius ryžius, špinatus, migdolus ar moliūgų sėklas. O būtent šiuose produktuose ir panašiuose yra daugiausia šio gėrio , nors jis ir ne visas pasisavinamas organizme (dažniausiai pusė suvartoto kiekio). Dažnas alkoholinių gėrimų, kavos, gaiviųjų gėrimų, sodos vartojimas irgi mažina mineralų kiekį. Pavyzdžiui, gaiviųjų gėrimų sudėtyje yra fosforo rūgšties, kuri susijungusi su magniu sudaro magnio fosfatą – visiškai netirpų junginį, kuris pasišalina su išmatomis. Dideli kalcio kiekiai taip pat slopina magnio pasisavinimą ir nors optimalus kalcio ir magnio suvartojimo santykis turėtų būti 1:1 ar 2:1 (daugiau kalcio), dažniausiai jis viršijamas kelis kartus magnio nenaudai. Magnio pasisavinimas taip pat užtrunka ir jei magnio trūkumas yra didelis, pakankamas kiekis organizme atsistato ne taip jau greitai. Ne veltui gydytojai rekomenduoja vartoti magnio preparatus 2 mėnesius du kartus per metus.
Jei jūsų organizme trūksta magnio, jį galima papildyti keliais būdais. Vienas iš populiariausių – nusipirkti magnio preparatų bet kurioje vaistinėje. Nusiperkate kad ir Magne B6 dėžutę ir kramsnojate sau tabletes vieną po kitos visą mėnesį. Kiekvienas gali vartoti magnį profilaktiškai ir papildomas magnio vartojimas tik padeda, jau nekalbant apie tuos kuriems pasireiškia magnio trūkumo simptomai, kurių išvardinome vos kelis pagrindinius. Vienintelis pašalinis poveikis suvartojus per didelę magnio dozę dažniausiai būna viduriavimas. Tiesiog skrandis nespėja jo absorbuoti, todėl likusi dalis pasišalina tokiu būdu.
Be tablečių vartojimo magnį galima įsisavinti ir kitu būdu – per magnio voneles. Tam reikia magnio druskos ir vandens. Magnio druską galite pigiai įsigyti bet kurioje vaistinėje. Įdėkite žiupsnelį magnio chlorido druskos į litrą šilto vandens arba kelis žiupsnelius į didesnį kiekį panašiu santykiu ir 10 – 15 min. mirkykite kojų padus, kartkartėmis pašalindami nuo padų negyvas ląsteles. Galima panardinti ir dalį blauzdos, kad vyktų geresnė absorbcija (magnis greičiau pasisavinamas per plonesnę odą). Magnio druską galite tiesiog užsipurkšti ant kojų, rankų, pilvo – ten kur oda plonesnė, taip absorbcija bus dar veiksmingesnė. Skirtumą turėtumėte pastebėti jau po mėnesio tokių „maudynių“. Panašų magnio terapijos metodą naudojo žymus daktaras Normanas Shealy ir jau po mėnesio dauguma jo pacientų buvo atgavę ir net viršiję rekomenduojamą magnio kiekį organizme, kas yra praktiškai neįmanoma absorbuojant magnį per žarnyną.
Magnis taip pat gali būti suleidžiamas į veną kaip injekcinis tirpalas, tačiau tai turi atlikti gydytojas arba gydymo įstaiga ir patiems to griežtai nerekomenduojama daryti.
Daugiau informacijos magneb6.lt tinklapyje.