„Kai žmogus nežino, į kurį uostą plaukia, joks vėjas nepalankus“ Seneka
Noriu užsisakyti asmeninę treniruotę


Man svarbi Jūsų nuomonė!

Ar vartojate maisto papildus?

Rezultatai

Loading ... Loading ...

Svorio optimizavimas su galva, arba keičiame mitybos įpročius

Aistė Žemaitytė, elitinio sporto konsultantė, sporto psichologė

Geri ketinimai reguliuoti svorį – tai kaip ir kiekviena pradžia – pusė darbo. Kitą pusę sudaro turinys (ką keisime) ir įvykdymas (kaip tai padarysime).

Pradėkime nuo motyvacijos. Tie, kurie pasiekia savo tikslą, pasirodo, skiriasi nuo tų, kurie palūžta, atsitraukia nuo savo optimalaus mitybos plano, būtent motyvacijos stiprybe. Sugalvokite 20 priežasčių, kodėl Jums reikia imtis pokyčių gyvenime: 10 pozityvių, kurie įvyks, kai Jūs įgyvendinsite pasirinktą planą (mūsų džiaugsmai), ir 10 negatyvių, kurie ištiks Jus, jei programa nutrūks (mūsų grėsmės). Tiek šviesi ateitis, tiek būsimi šokiruojantys išgyvenimai stipriai paveikia žmogų imtis priemonių. Anot prof. Dr. J. Ogden atliktų tyrimų, būtent šoką sukeliantys išgyvenimai (išsiskyrimas su partneriu (-e), negalėjimas dalyvauti varžybose, kurioms ruoštasi visą sezoną) priverčia nuosekliai judėti pagal planą.

Norėdami įveikti antrą pusę kelio, susipažinkime su keletu triukų, kuriuos nesudėtinga įgyvendinti ir kurie veiksmingai keičia mūsų įpročius. Mes norime valgyti ir norime valgyti kažką, nes tokį atsaką generuoja pogumburis. Pagal mūsų gyvenimo įpročius. Ne todėl, kad taip maitintis mums palankiausia. Štai kodėl ne visada verta „įsiklausyti“, ko nori organizmas. Prof. Dr. B. Wansink pataria tiesiog nuosekliai vykdyti pasirinktą programą. Geriausiai tai atlikti padės valia ir ...keletas triukų, kurie savaime keis mūsų valgymo įpročius. Pakeiskite aplinką, kurioje valgote (perstumkite baldus ar pakeiskite savo sėdėjimo vietą); pakeiskite indus, iš kurių valgote (pirmenybę teikite mažesniems, siauresniems, negiliems); pakeiskite maisto, kuris nenaudingas valgyti, buvimo vietą ( užkraukite juos, kad nekristų į akis). Nauji įpročiai su nauja mitybos programa tarnaus rezultatui pasiekti. Keisdami tai, ką pakeisti lengva, formuojame tai, ką pakeisti sunku. Paprasta ir veiksminga. Pabandykite!
 

Parašykite, su kokiais sunkumais susidūrėte ir kas Jums padėjo laikytis mitybos plano iki galo.
Įdomiausios istorijos autorius ir autorė gaus po Aistės Žemaitytės knygą „Virgilijus Alekna: Mentalinės paslaptys“
Atsakymus siųskite iki 2017-11-15 dienos adresu aiste@bioera.lt
Nurodykite savo vardą, e.paštą ir kaip su Jumis susisiekti