Vilniaus kultūrizmo ir fintio klubo sąjungos logotipas Remigijus Bimba Forumo logotipas

Forumas apie sveikatingumą ir sportą

Viskas apie sveikatingumą, kultūrizmą ir fitnesą

www.rbimba.lt

Jūs nesate prisijungę.

NAUJIENA: Fizinės būklės įvertinimo testas





#26 2009-11-14 11:54:56

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Perkelta

lionelis rašė:

gal galit patart siuo klausimu


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#27 2009-11-14 11:55:15

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Perskaityk šią temą.

RBimba rašė:

Perkelta

lionelis rašė:

gal galit patart siuo klausimu


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#28 2009-11-26 18:11:39

Edvinas
Naujokas
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2009-03-11
žinutės: 46

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Sportuoju mazdaug menesi laiko ir treniruoju tik stambias raumenu grupes. Ar vertetu keisti programa i kita? Labai noreciau pradeti treniruoti bicepsa ir tricepsa.

Neprisijungęs

 


#29 2009-11-26 21:01:51

dievas
Meistras
Registravosi: 2009-10-12
žinutės: 261

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Edvinas rašė:

Sportuoju mazdaug menesi laiko ir treniruoju tik stambias raumenu grupes. Ar vertetu keisti programa i kita? Labai noreciau pradeti treniruoti bicepsa ir tricepsa.

Tai treniruok juos visada, juk galima. O stambias raumenu grupes nereiskia tik kojas ir nugara smile treniruok viska, tik baziniais pratimais, nes tik jie ugdo didelius raumenynus.

Neprisijungęs

 


#30 2009-11-26 22:18:27

hubis
Naujokas
Registravosi: 2009-11-26
žinutės: 16

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Sveiki, man 16 metu, ugis yra 182cm, svoris apie 70kg. Noreciau truputi padidinti raumenu apimtis, jega, bei juos paryskinti nedaug, bet tiksliai nezinau kaip tai padaryti. Nesu taip sportaves su stangom, hanteliais ar kitais treniruokliais. Siaip sportuoju futbola, tad, manau, kardio treniruotes pakanka, kojos ir gana stiprios. Sportuociau namu salygomis, ir dar vienas minusas, kad neturiu jokiu papildomu irenginiu( hanteliu, stangu ar pan. ), turiu tik turnika. Tad manau mano klausimas butu labai paprastas, kaip padidinti raumenu mase, ju jega bei kaip juos paryskinti ir islaikyti? Tikiuosi nurodziau svarbiausius aspektus ir galesite man patarti. Ačiū.  P.S. nesu visai nieko nesportaves

Neprisijungęs

 


#31 2009-11-27 00:13:28

Jeff
Treneriai
Nuo: London, UK
Registravosi: 2009-10-01
žinutės: 250

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

hubis rašė:

Sveiki, man 16 metu, ugis yra 182cm, svoris apie 70kg. Noreciau truputi padidinti raumenu apimtis, jega, bei juos paryskinti nedaug, bet tiksliai nezinau kaip tai padaryti. Nesu taip sportaves su stangom, hanteliais ar kitais treniruokliais. Siaip sportuoju futbola, tad, manau, kardio treniruotes pakanka, kojos ir gana stiprios. Sportuociau namu salygomis, ir dar vienas minusas, kad neturiu jokiu papildomu irenginiu( hanteliu, stangu ar pan. ), turiu tik turnika. Tad manau mano klausimas butu labai paprastas, kaip padidinti raumenu mase, ju jega bei kaip juos paryskinti ir islaikyti? Tikiuosi nurodziau svarbiausius aspektus ir galesite man patarti. Ačiū.  P.S. nesu visai nieko nesportaves

Geraiusias variantas tau butu nueiti i sporto sale ir kreiptis pagalbos i treneri. Nes pats nieko neismoksi tik is musu zodziu. Ir su tuo turniku nieko nepasieksi.

Neprisijungęs

 


#32 2009-11-27 01:24:00

hubis
Naujokas
Registravosi: 2009-11-26
žinutės: 16

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Tai as zinau, kad nieko nepasieksiu, bet yra toks variantas, kad pas mane miestelyje nera tokio trenerio ir klubo, i kuri as galeciau nueit pagalbos pas treneri.

Neprisijungęs

 


#33 2009-12-01 18:39:35

Edvinas
Naujokas
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2009-03-11
žinutės: 46

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

dievas rašė:

Edvinas rašė:

Sportuoju mazdaug menesi laiko ir treniruoju tik stambias raumenu grupes. Ar vertetu keisti programa i kita? Labai noreciau pradeti treniruoti bicepsa ir tricepsa.

Tai treniruok juos visada, juk galima. O stambias raumenu grupes nereiskia tik kojas ir nugara smile treniruok viska, tik baziniais pratimais, nes tik jie ugdo didelius raumenynus.

Susidariau tokia programa, daugiausia baziniai pratimai:


Pirmadienis
1. stangos spaudimas peciams 3x8
2. pritupimai su stanga 3x12
3. koju lenkimas 3x12
4. presas

Treciadienis
1. stangos spaudimas 3x8
2. mirties trauka 3x8
3. prisitraukimai
4. presas

Penktadienis
1. bicepsas su stanga stovint 3x8
2. stangos spaudimas siaurai 3x8
3. presas

Ar nereiktu itraukti kitu pratimu, pvz hanteliu plesimo arba spaudimo kampu?

Neprisijungęs

 


#34 2009-12-01 19:10:49

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Edvinai, orntacinė programa tau galėtų būti ši:

Pirmadienis-Treciadienis-Penktadienis

1. pritupimai su stanga ant peciu 3x14
2. mirties trauka sulenktomis kojomis su st. 3x14
3. stangos spaudimas gulint 3x8
4. prisitraukimai iki smakro 3x8
5. stangos spaudimas nuo krutines 3x8
6. atsispaudimai nuo lygiagreciu 3x8
7. koju lenkimas gulint tren. 3x14
8. sulenktu koju kelimas kybant skersinyje 3x10-20

Edvinas rašė:

dievas rašė:

Edvinas rašė:

Sportuoju mazdaug menesi laiko ir treniruoju tik stambias raumenu grupes. Ar vertetu keisti programa i kita? Labai noreciau pradeti treniruoti bicepsa ir tricepsa.

Tai treniruok juos visada, juk galima. O stambias raumenu grupes nereiskia tik kojas ir nugara smile treniruok viska, tik baziniais pratimais, nes tik jie ugdo didelius raumenynus.

Susidariau tokia programa, daugiausia baziniai pratimai:


Pirmadienis
1. stangos spaudimas peciams 3x8
2. pritupimai su stanga 3x12
3. koju lenkimas 3x12
4. presas

Treciadienis
1. stangos spaudimas 3x8
2. mirties trauka 3x8
3. prisitraukimai
4. presas

Penktadienis
1. bicepsas su stanga stovint 3x8
2. stangos spaudimas siaurai 3x8
3. presas

Ar nereiktu itraukti kitu pratimu, pvz hanteliu plesimo arba spaudimo kampu?


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#35 2009-12-01 20:12:25

Edvinas
Naujokas
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2009-03-11
žinutės: 46

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Tai man dabar tik reiketu pasiskirstyti po keleta is siu pratimu kasdien? Pvz viena diena peciai, kojos kita krutine, nugara ir tt. Kodel dar negaliu treniruoti ranku raumenu?

Neprisijungęs

 


#36 2009-12-01 20:24:23

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Vaikine, nieko tau pasiskirstyti nereikia. Tik menesį sportuoji, ką dar nori skirstytis. Juk ne profas esi. Per treniruotę treniruok visas raumenų grupes.

p.s. Blauzdų taip pat nėra, ne tik rankų.

Edvinas rašė:

Tai man dabar tik reiketu pasiskirstyti po keleta is siu pratimu kasdien? Pvz viena diena peciai, kojos kita krutine, nugara ir tt. Kodel dar negaliu treniruoti ranku raumenu?


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#37 2009-12-01 20:36:20

Edvinas
Naujokas
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2009-03-11
žinutės: 46

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

RBimba rašė:

Vaikine, nieko tau pasiskirstyti nereikia. Tik menesį sportuoji, ką dar nori skirstytis. Juk ne profas esi. Per treniruotę treniruok visas raumenų grupes.

p.s. Blauzdų taip pat nėra, ne tik rankų.

Edvinas rašė:

Tai man dabar tik reiketu pasiskirstyti po keleta is siu pratimu kasdien? Pvz viena diena peciai, kojos kita krutine, nugara ir tt. Kodel dar negaliu treniruoti ranku raumenu?

Na aisku supratau. Tai kiekviena treniruote siuos visus pratimus daryti?

Neprisijungęs

 


#38 2009-12-01 20:42:04

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Žinoma. Jei matysi, kad per sunku ar per ilga treniruotė, tai atlik tik du setus visų pratimų.


Edvinas rašė:

RBimba rašė:

Vaikine, nieko tau pasiskirstyti nereikia. Tik menesį sportuoji, ką dar nori skirstytis. Juk ne profas esi. Per treniruotę treniruok visas raumenų grupes.

p.s. Blauzdų taip pat nėra, ne tik rankų.

Edvinas rašė:

Tai man dabar tik reiketu pasiskirstyti po keleta is siu pratimu kasdien? Pvz viena diena peciai, kojos kita krutine, nugara ir tt. Kodel dar negaliu treniruoti ranku raumenu?

Na aisku supratau. Tai kiekviena treniruote siuos visus pratimus daryti?


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#39 2009-12-01 20:48:05

Edvinas
Naujokas
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2009-03-11
žinutės: 46

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Na man tik atrodo idomiai tas, kad daug kas sako kad tarkim kojas ar krutine uztenka teniruoti viena karta i savaite, o cia jau net tris kartai gaunasi big_smile Na bet turbut taip ir reikia.

Neprisijungęs

 


#40 2009-12-01 20:55:42

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Dauguma jaunuolių prisiskaito žurnalų ir forumų ir sportuoja kaip profesionalai.

Jei pačio treniruočių stažas būtų keli metai net nesiūlyčiau taip sportuoti.

Edvinas rašė:

Na man tik atrodo idomiai tas, kad daug kas sako kad tarkim kojas ar krutine uztenka teniruoti viena karta i savaite, o cia jau net tris kartai gaunasi big_smile Na bet turbut taip ir reikia.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#41 2009-12-01 21:07:00

Edvinas
Naujokas
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2009-03-11
žinutės: 46

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Ar ilgai cia tokios programos reiketu laikytis, ar reikia stebeti save ir rezultatus? Beja sportuoju namie tai ar galima lygiagretes kokiu kitu pratimu pakeist?

Neprisijungęs

 


#42 2009-12-01 21:14:05

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Du trys mėnesiai.

Pakeisti gali atsipaudimais nuo kėdžiu sėdint, t.y kojos sudėtos ant kėdes, o rankų plaštakos ant kitos kėdės ir atlieki atsipaudimus.

P.S. Tik įdomu ar gerai atliksi šios programos pratimus, nes jei netaisyklingai kenksi savo organizmui.

Edvinas rašė:

Ar ilgai cia tokios programos reiketu laikytis, ar reikia stebeti save ir rezultatus? Beja sportuoju namie tai ar galima lygiagretes kokiu kitu pratimu pakeist?


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#43 2009-12-01 21:19:02

Edvinas
Naujokas
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2009-03-11
žinutės: 46

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

RBimba rašė:

Du trys mėnesiai.

Pakeisti gali atsipaudimais nuo kėdžiu sėdint, t.y kojos sudėtos ant kėdes, o rankų plaštakos ant kitos kėdės ir atlieki atsipaudimus.

P.S. Tik įdomu ar gerai atliksi šios programos pratimus, nes jei netaisyklingai kenksi savo organizmui.

Edvinas rašė:

Ar ilgai cia tokios programos reiketu laikytis, ar reikia stebeti save ir rezultatus? Beja sportuoju namie tai ar galima lygiagretes kokiu kitu pratimu pakeist?

Del to tai as maziausiai rupinuosi, nemazai esu paskaites apie treniruociu atlikimo technika ir pan. smile Dekui uz patarimus Remigijau.

Neprisijungęs

 


#44 2009-12-06 04:34:29

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

sveikas.norejau paklaust sportuoju 2 men,tikslas mase sveriu 92 kg,spurtuoju 5 dienas per savaite,ar tai nera per daug,kiek skaitinejau forume,yra sukurtos treniruociu programos masei 3 dienas per savaite.dekui

Esate naujokas, todėl tinka tik pradinukų programos, pamirškite apie splitines programas


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#45 2009-12-06 14:27:53

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

del ko tureciau pamirst splitines programas.ka as blogai darau

Paskutinis taisė mrs.deivis (2009-12-06 14:28:18)

Neprisijungęs

 


#46 2009-12-06 14:30:41

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Tai kad sportuoji tik du menesius


mrs.deivis rašė:

del ko tureciau pamirst splitines programas.ka as blogai darau


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#47 2009-12-06 14:35:26

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

ar gerai kad spurtuoju 5 dienas per savaite.ir kada galesiu atlikt splitines programas

Neprisijungęs

 


#48 2009-12-06 14:41:50

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Klausiate to paties, beprasmis toks sportavimas. Pasiskaitykite forume temas apie pradinioko treniruotes, treniruočių stažą gal suprasite.

Sėkmės.

mrs.deivis rašė:

ar gerai kad spurtuoju 5 dienas per savaite.ir kada galesiu atlikt splitines programas


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#49 2009-12-06 14:46:12

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

tai taip iseina mano sitie 2 menesiai,buvo be prasmis sportavimas.reikes keist viska.gal galit kas nors pasiuliti kokia programele,mases auginimui,sport 2 menesius,sport klube.dekui

Paskutinis taisė mrs.deivis (2009-12-06 15:26:11)

Neprisijungęs

 


#50 2009-12-07 02:57:42

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

ar tiktu si programa man pradedanciajam.    pirmadienis-   stangos spaudimas 3x8-12.  spaudimas kampu 3x8-12. plesimas gulint 3x8-12.peciai-  stangos spaudimas i virsu sedint 3x8-12.svarmenu kelimas i salis stovint 3x8-12.svarmenu kelimas i salis pasilenkus 3x8-12.tricas-ranku tesimas su stanga sedint 3x8-12.lyno tempinas i apacia 3x8-12.presas        treciadienis-  nugara. prisitraukimai 3x8-12.stangos trauka pasilenkus3x8-12.lyno trauka 3x8-12.trapecija. peciu pakelimai su stanga laikant rankose 3x8-12.bicasranku lenkimas su stanga stovint 3x8-12.ranku lenkimas atremus alkunes3x8-12.presas.                        penktadienis-slaunis.pritupimai su stanga 3x8-12.svorio spaudimas atsigulus kojomis 3x8-12.koju tiesimas sedint 3x8-12.dvigalvis slaunies-koju lenkimas gulint 3x8-12.blauzda-pasistiebimai svorio spaudimo kojomis 3x8-12.presas.

Neprisijungęs

 

Forumo apačia

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB