Vilniaus kultūrizmo ir fintio klubo sąjungos logotipas Remigijus Bimba Forumo logotipas

Forumas apie sveikatingumą ir sportą

Viskas apie sveikatingumą, kultūrizmą ir fitnesą

www.rbimba.lt

Jūs nesate prisijungę.

NAUJIENA: Fizinės būklės įvertinimo testas





#51 2009-12-07 03:09:27

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Netinkama.

Per treniruotę turite atlikti po vieną bazinį pratimą kiekvienai stambiai raumenų grupei:
krūtinei,
nugarai,
pečiams,
šlaunų ket.,
šlaunų dvig.,
pilvo presui,
nug. ap. daliai.


mrs.deivis rašė:

ar tiktu si programa man pradedanciajam.    pirmadienis-   stangos spaudimas 3x8-12.  spaudimas kampu 3x8-12. plesimas gulint 3x8-12.peciai-  stangos spaudimas i virsu sedint 3x8-12.svarmenu kelimas i salis stovint 3x8-12.svarmenu kelimas i salis pasilenkus 3x8-12.tricas-ranku tesimas su stanga sedint 3x8-12.lyno tempinas i apacia 3x8-12.presas        treciadienis-  nugara. prisitraukimai 3x8-12.stangos trauka pasilenkus3x8-12.lyno trauka 3x8-12.trapecija. peciu pakelimai su stanga laikant rankose 3x8-12.bicasranku lenkimas su stanga stovint 3x8-12.ranku lenkimas atremus alkunes3x8-12.presas.                        penktadienis-slaunis.pritupimai su stanga 3x8-12.svorio spaudimas atsigulus kojomis 3x8-12.koju tiesimas sedint 3x8-12.dvigalvis slaunies-koju lenkimas gulint 3x8-12.blauzda-pasistiebimai svorio spaudimo kojomis 3x8-12.presas.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#52 2009-12-07 03:36:47

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

as nebezinau tada radau ja internete,o trenerio pas mus saleje nera.cia forume kiek skaitinejau ir nieko per daug neradau.buciau dekingas jei kas pasiulitumet kokia programelia tinkancia kaip man pradedanciajam.mases auginimui.

Paskutinis taisė mrs.deivis (2009-12-07 03:37:30)

Neprisijungęs

 


#53 2009-12-07 14:49:15

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

kaip sita. pirmadienis-treciadienis-penktadienis.   krutine-spaudimas gulint nuo krutines.nugara-vertikalaus lyno trauka prie krutines.bicas-ranku su svarmenimis lenkimas stovint.tricas-ranku tiesimas zemyn su vertikaliu lynu.slaunys-svorio spaudimas kojomis treniruoklyje.dvigalvis-koju lenkimas gulint treniruoklyje.blauzda-pasistiebimai stovint treniruoklyje.ir presas.patarkit ko dar truksta,po kiek priejimu reiketu daryt.ar is vis ji netinka.

Neprisijungęs

 


#54 2009-12-08 02:26:04

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

cia treniruote mano pirmadieniui.stangos spaudimas gulint. 4X8.     stangos spaudimas kampu.4X8    plesimas gulint.4X8   lyno trauka prie krutines atsisedus.4X8   stangos trauka pasilenkus prie pilvo.4X8   bicas rankos lenkimas stovint su stanga.4X8   ir du priejimai presas.treciadieniui butu kojos<dar nesugalvojau.ka manot

Neprisijungęs

 


#55 2009-12-08 02:45:12

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Mrs.Deivis,

Jau rašiau, kad vienam raumeniui tik vienas bazinis pratimas.

mrs.deivis rašė:

cia treniruote mano pirmadieniui.stangos spaudimas gulint. 4X8.     stangos spaudimas kampu.4X8    plesimas gulint.4X8   lyno trauka prie krutines atsisedus.4X8   stangos trauka pasilenkus prie pilvo.4X8   bicas rankos lenkimas stovint su stanga.4X8   ir du priejimai presas.treciadieniui butu kojos<dar nesugalvojau.ka manot


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#56 2009-12-08 03:02:05

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

matai gerbiamas remigijau,programos pats susikurt negaliu,ir rast nieko negaliu,padekit zmones.o ko ji bloga per daug baziniu pratimu.

Neprisijungęs

 


#57 2009-12-08 03:05:32

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Ši - jau arti tiesos.

Tik trūksta pečių raumenims vieno pratimo.
Atlikite 2-3 setus, po 8-10 viršutinei ir 14-16 apatinei kūno daliai.

Tik nežinau, kaip išmoksite taisyklingai tuos pratimus atlikti. Juk tan reikalingas treneris, kad išmokytų sportuoti.


mrs.deivis rašė:

kaip sita. pirmadienis-treciadienis-penktadienis.   krutine-spaudimas gulint nuo krutines.nugara-vertikalaus lyno trauka prie krutines.bicas-ranku su svarmenimis lenkimas stovint.tricas-ranku tiesimas zemyn su vertikaliu lynu.slaunys-svorio spaudimas kojomis treniruoklyje.dvigalvis-koju lenkimas gulint treniruoklyje.blauzda-pasistiebimai stovint treniruoklyje.ir presas.patarkit ko dar truksta,po kiek priejimu reiketu daryt.ar is vis ji netinka.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#58 2009-12-08 13:53:48

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

as prie 4 metus sportavau lietuvoje baveik 1 metus.paskui teko isvaziuot ir sporta palikt.tai va noriu pradet vel is naujo.pirma menesi pratimus atlikdavau su mazesniais svoriais,kad juos taisiklingai padaryciau,ir dabar man atrodo kad as juos taisiklingai darau,nes lietuvoje treneris manes daug ko ismoke,ir as to nepamirsau.man si pirmadienio programa labai patiko,buvo ka veikt is tikruju,ir esu patenkintas.dabar dar kazka reiketu kojoms,ir penktadieniui.cia man qbutu ant 3 menesiu.

Neprisijungęs

 


#59 2009-12-08 15:00:56

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Vaikine, tai ta programa ir yra pirmadieniui, trečiadieniui ir penktadieniui. Ta pati. Tuos pačius pratimus atlieki visomis dienomis.


mrs.deivis rašė:

as prie 4 metus sportavau lietuvoje baveik 1 metus.paskui teko isvaziuot ir sporta palikt.tai va noriu pradet vel is naujo.pirma menesi pratimus atlikdavau su mazesniais svoriais,kad juos taisiklingai padaryciau,ir dabar man atrodo kad as juos taisiklingai darau,nes lietuvoje treneris manes daug ko ismoke,ir as to nepamirsau.man si pirmadienio programa labai patiko,buvo ka veikt is tikruju,ir esu patenkintas.dabar dar kazka reiketu kojoms,ir penktadieniui.cia man qbutu ant 3 menesiu.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#60 2009-12-08 15:23:18

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

aisku pridesiu peciams dar 1 pratima.o kaip su kojomis

Paskutinis taisė mrs.deivis (2009-12-08 17:06:47)

Neprisijungęs

 


#61 2009-12-09 01:57:27

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

o jeigu pridet po 2 pratimus kojomis prie kiekvienos treniruotes.

Neprisijungęs

 


#62 2009-12-09 02:10:32

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Pridėk.

mrs.deivis rašė:

o jeigu pridet po 2 pratimus kojomis prie kiekvienos treniruotes.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#63 2009-12-09 02:19:18

mrs.deivis
Naujokas
Nuo: airija
Registravosi: 2009-11-17
žinutės: 34
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

dekui.

Neprisijungęs

 


#64 2010-01-27 18:18:45

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Yra tokia gudrybė. Kam sportuoti daugiau arba sunkiau jei galima progresuoti ir su mažesniu krūviu.
Blogybė ta, kad ateityje reiks dar daugiau sportuoti. Gerai jei jūsų atsistymas yra geras. Pasekmės: persitreniravimas, traumos.
Rekomenduočiau pradedančiųjų programa sportuoti.
Sėkmės.

ardas rašė:

Labas Remigijau, sportuoju apie tris menesius klube, ir tris savaites skaitau jusu internetini puslapi,  jau spejau pakeisti tris programas, nes yra trys treneriai ir trys nuomones, bet dabar matau kad visi trys yra nekompetetingi, nes jau dabar man dave splitine programa, sakyk ka tureciau daryti, kaip cia kazkuriame klausime buvo graziai parasyta:" šokt iš traukinio artimiauioje stoteleje" ar spotuoti toliau...pagal pazengusiuju programa, tik susimazinti kruvi? kokios pasekmes laukia ateityje, jei per anksti pradedi naudoti pazengusiu sportininku programas?dekui uz ats.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#65 2010-04-01 15:35:54

zixelis
Naujokas
Registravosi: 2010-04-01
žinutės: 3

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Sveiki,
Esu visiskas zalias visame sitame reikale, bet neseniai persikeliau i nauja busta, kurio pirmam aukste treniruokliu sale, tai atsirado idelai galimybe lankyt ta sale. Mano tikslas butu toks labiau sakyciau bendras - pagerint bendra tonusa, padidint jega, paaugint raumenu mase virsutinei daliai, apatine dalis sakyciau OK, nes mokyklos laikais buvau gan neblogas krosistas, bet deja tuom visi mano sportai ir baiges, nuo mokyklos laiku jau praejo geri 8 metai. Taip pat reiketu numest susidariusi virsvori pilvo srityje, kuris susidare nuo nereguliuojamo kiekio isgerto alaus:) Ruosiuos sportuot pagal viso kuno programa, 3 kartus per savaite. Radau tokia programele - tarkite zodi ar tiks man pradedanciajam?

PIRMADIENIS - TREČIADIENIS - PENKTADIENIS     

Krūtinė     
Štangos spaudimas gulint nuo krūtinės  3 x 8-12
Nugara     
Vertikalaus lyno trauka prie krūtinės  3 x 8-12
Pečiai     
Svarmenų spaudimas į viršų sėdint  3 x 8-12
Bicepsas     
Rankų su svarmenimis lenkimas stovint  3 x 8-12
Tricepsas     
Rankų tiesimas žemyn su vertikaliu lynu 3 x 8-12
Šlaunys     
Svorio spaudimas kojomis treniruoklyje  3 x 8-12
Dvigalvis šlaunies     
Kojų lenkimas gulint treniruoklyje  3 x 8-12
Blauzda     
Pasistiebimai stovint treniruoklyje  3 x 8-12
Nugaros tiesiamieji     
Pasikėlimai romėniškoje kėdėje   3 x 8-12
Pilvo presas     
Susirietimai gulint    3 x 12-15

Dar kyla keletas klausimu - salej nera romeniskos kedes, kokiu pratimu galeciau pakeist pasikelimus romeniskoj kedej? Taipogi kaip geriau butu daryt - per visus 3 priejimus daryt vienoda skaiciu pakartojimu su vienodu svoriu, ar geriau daryt piramides principu? Ir kiek minimaliai laiko tureciau sia programa vykdyt, kad jau pradet galvot apie kazkokius splitus ar programos keitima?
Is anksto dekoju uz jusu kantrybe ir atsakymus
Su pagarba, Giedrius

Neprisijungęs

 


#66 2010-04-01 16:44:14

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Atsakau:
tinkama programa;
pilvo raumenims nebūtinas romeniškas suoliukas, užtenka ir susirietimų gulint ant kilimėlio;
atlikite vienoda pakartojimų skaičių su vienodu svoriu, bet prieš tai nepamirškite atlikti apšilimo;
šia programa sportuokite du mėnesius, po to pakeiskite visus pratimus naujais;
tokio tipo programa sportuokite ne mažiau nei metus laiko.


zixelis rašė:

Sveiki,
Esu visiskas zalias visame sitame reikale, bet neseniai persikeliau i nauja busta, kurio pirmam aukste treniruokliu sale, tai atsirado idelai galimybe lankyt ta sale. Mano tikslas butu toks labiau sakyciau bendras - pagerint bendra tonusa, padidint jega, paaugint raumenu mase virsutinei daliai, apatine dalis sakyciau OK, nes mokyklos laikais buvau gan neblogas krosistas, bet deja tuom visi mano sportai ir baiges, nuo mokyklos laiku jau praejo geri 8 metai. Taip pat reiketu numest susidariusi virsvori pilvo srityje, kuris susidare nuo nereguliuojamo kiekio isgerto alaus:) Ruosiuos sportuot pagal viso kuno programa, 3 kartus per savaite. Radau tokia programele - tarkite zodi ar tiks man pradedanciajam?

PIRMADIENIS - TREČIADIENIS - PENKTADIENIS     

Krūtinė     
Štangos spaudimas gulint nuo krūtinės  3 x 8-12
Nugara     
Vertikalaus lyno trauka prie krūtinės  3 x 8-12
Pečiai     
Svarmenų spaudimas į viršų sėdint  3 x 8-12
Bicepsas     
Rankų su svarmenimis lenkimas stovint  3 x 8-12
Tricepsas     
Rankų tiesimas žemyn su vertikaliu lynu 3 x 8-12
Šlaunys     
Svorio spaudimas kojomis treniruoklyje  3 x 8-12
Dvigalvis šlaunies     
Kojų lenkimas gulint treniruoklyje  3 x 8-12
Blauzda     
Pasistiebimai stovint treniruoklyje  3 x 8-12
Nugaros tiesiamieji     
Pasikėlimai romėniškoje kėdėje   3 x 8-12
Pilvo presas     
Susirietimai gulint    3 x 12-15

Dar kyla keletas klausimu - salej nera romeniskos kedes, kokiu pratimu galeciau pakeist pasikelimus romeniskoj kedej? Taipogi kaip geriau butu daryt - per visus 3 priejimus daryt vienoda skaiciu pakartojimu su vienodu svoriu, ar geriau daryt piramides principu? Ir kiek minimaliai laiko tureciau sia programa vykdyt, kad jau pradet galvot apie kazkokius splitus ar programos keitima?
Is anksto dekoju uz jusu kantrybe ir atsakymus
Su pagarba, Giedrius


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#67 2010-04-01 17:42:14

zixelis
Naujokas
Registravosi: 2010-04-01
žinutės: 3

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Aciu uz greita atsakyma. Tai kaip supratau pratima su romenisku suolu ismetam, o galima i jo vieta itraukti pratima - koju kelimas i horizontalia padeti, kai nugara tvirtai atremta i atrama ir laikomasi rankomis i vertikalias atramas, cia manau butu pilvo apaciai pats tas. Dar del blauzdu, nera jokio tinkamo irenginio atlikti pasistiebimams, kokiu pratimu tai galetu pakeist?
Ir dar pasitikslinant - viso kuno treniruote sportuoti metus 3 kartus i savaite, tik pratimus keisti kas 2 menesius. Ar taip viska supratau?
P.S. Nepaminejau, kad man 26 metai, svoris 87kg, ugis 183cm
Su pagarba, Giedrius

Neprisijungęs

 


#68 2010-04-01 18:25:47

Robšė
Senbuvis
Nuo: Šiauliai
Registravosi: 2009-11-01
žinutės: 249

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

blauzdoms tiks pasistiebimai viena koja, gali i ranka hanteli paimti, jei kruvis permazas

Neprisijungęs

 


#69 2010-04-01 23:39:33

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Pilvo presui tiks ir kojų kėlimas sienelėje.

P.S. Viską supratote teisingai.

zixelis rašė:

Aciu uz greita atsakyma. Tai kaip supratau pratima su romenisku suolu ismetam, o galima i jo vieta itraukti pratima - koju kelimas i horizontalia padeti, kai nugara tvirtai atremta i atrama ir laikomasi rankomis i vertikalias atramas, cia manau butu pilvo apaciai pats tas. Dar del blauzdu, nera jokio tinkamo irenginio atlikti pasistiebimams, kokiu pratimu tai galetu pakeist?
Ir dar pasitikslinant - viso kuno treniruote sportuoti metus 3 kartus i savaite, tik pratimus keisti kas 2 menesius. Ar taip viska supratau?
P.S. Nepaminejau, kad man 26 metai, svoris 87kg, ugis 183cm
Su pagarba, Giedrius


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#70 2010-04-07 17:42:40

zixelis
Naujokas
Registravosi: 2010-04-01
žinutės: 3

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Dar vienas klausimukas iskilo - kuri pratima geriau daryt nugarai - lyno traukimas prie krutines ar uz galvos?
Pagarbiai, Giedrius

Neprisijungęs

 


#71 2010-04-07 18:15:31

Va1das
Atletai
Registravosi: 2009-12-10
žinutės: 231

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

zixelis rašė:

Dar vienas klausimukas iskilo - kuri pratima geriau daryt nugarai - lyno traukimas prie krutines ar uz galvos?
Pagarbiai, Giedrius

Daryk prie krutines

Neprisijungęs

 


#72 2010-04-07 22:53:48

Martinis
Naujokas
Registravosi: 2010-03-21
žinutės: 6

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

O į tokią programą dar galima įtraukti prisitraukimus, kad ir trapecijos nepamiršti? Ar jau per daug gali būti.

Neprisijungęs

 


#73 2010-04-07 23:28:07

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 13012
Tinklapis

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Tai jei atliekata prisitraukimus, tai traukos iki smakro nebereikia. Pradiniokui atlikti pratimus trapecijai nebūtina.

Martinis rašė:

O į tokią programą dar galima įtraukti prisitraukimus, kad ir trapecijos nepamiršti? Ar jau per daug gali būti.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#74 2010-04-08 09:56:45

Va1das
Atletai
Registravosi: 2009-12-10
žinutės: 231

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Martinis rašė:

O į tokią programą dar galima įtraukti prisitraukimus, kad ir trapecijos nepamiršti? Ar jau per daug gali būti.

trapecija tau ir taip gerai augs net ir tiesiogiai jos neapkraunant

Neprisijungęs

 


#75 2010-04-08 19:20:31

Martinis
Naujokas
Registravosi: 2010-03-21
žinutės: 6

Re: Treniruotė (naujokui) pradedančiajam

Va1das rašė:

Martinis rašė:

O į tokią programą dar galima įtraukti prisitraukimus, kad ir trapecijos nepamiršti? Ar jau per daug gali būti.

trapecija tau ir taip gerai augs net ir tiesiogiai jos neapkraunant

Nėra tikslas, kad ji man augtų, tiesiog noriu padidinti prisitraukimų skaičių .

Mane domina 1. Jėga/ greitis(kojos daugiau greičiui) 2. Išvermė .  Pirmaisiais mėnesiais reikėtų po kiek pakartojimų pratimui viršutinei ir apatinei daliai siekiant šių dalykų?

Paskutinis taisė Martinis (2010-04-08 19:22:49)

Neprisijungęs

 

Forumo apačia

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB