Vilniaus kultūrizmo ir fintio klubo sąjungos logotipas Remigijus Bimba Forumo logotipas

Forumas apie sveikatingumą ir sportą

Viskas apie sveikatingumą, kultūrizmą ir fitnesą

www.rbimba.lt

Jūs nesate prisijungę.

NAUJIENA: Fizinės būklės įvertinimo testas





#1 2014-01-29 14:15:23

123Algis
Naujokas
Registravosi: 2014-01-29
žinutės: 3

Mitybos planas mest svoriui

Sveiki parasysiu dietos plana.Paziurekit ir parasykit ar viskas tvarkoj su juo.Esu 29 metu svoris 135kg noriu numesti riebalu ir sustiprint raumenis.

1.Tuno skardine savose sultyse,avizines kruopos 100gr,bananas,sauja migdolu,sauja razinu,multivitaminai,c vitaminai,flaxeedoil 1000mg

2.Kazeinas 50gr baltymu,avizines kruopos 100gr,sauja migdolu,sauja razinu.

tada po pusantros valandos einu i sporto sale.Pabaiges sportuoti suvalgau pora saukstuku dzemo,ir bcca amino rugsciu.

3.Vistienos krutinele 200gr,grikiu 100gr,brokoliu,migdolu sauja

4.Kazeinas 50gr,bananas,migdolu sauja,rudu miltu pita duona 100gr

5.Vistienos krutinele,grikiai 100gr,brocoliai,migdolu sauja

6.kazeinas 50gr,riesutu sviesto naturalaus sauksta,kalcio su magnium,flaxeediol 1000mg

Ir daug vandens

Neprisijungęs

 


#2 2014-01-29 16:02:32

kastytis
Teisėjas
Registravosi: 2009-07-31
žinutės: 60

Re: Mitybos planas mest svoriui

Čia aš sakyčiau planas masės auginimui.Tiek visokių riešutų,angliavandenių,kiti masę augindami tiek nesuvalgo.Tu paskaičiuok kiek čia yra kalorijų ir pats nustebsi.

Neprisijungęs

 


#3 2014-01-29 16:55:39

123Algis
Naujokas
Registravosi: 2014-01-29
žinutės: 3

Re: Mitybos planas mest svoriui

Pamirsau parasyti kad mano ugis yra 197cm ir svoris 135kg.Tai tokiai masiai man atrodo  irgi reikia nemazai  suvalgyt kad ir metant svori po truputi.Tai gal patartum kuriam valgyme maziau anglevandeniu suvalgyt ir riesutu?

Neprisijungęs

 


#4 2014-01-29 17:09:05

kastytis
Teisėjas
Registravosi: 2009-07-31
žinutės: 60

Re: Mitybos planas mest svoriui

metant svorį didžiausias angliavandenių kiekis tai iki 2gr.(sauso davinio) kilogramui.riešutų tai tik 1 kartą per dieną mažą saujelę,riešutų sviesto atsisakyk visai,tai pat ir džemo,vietoj banano suvalgyk graifruktą arba kivį,ir paskutinis tavo valgis turėtų susidėt tik iš baltymų.ir vietoj kazeino baltymo naudok išrūgų baltymą(izoliatą,)

Neprisijungęs

 


#5 2014-01-29 20:35:33

123Algis
Naujokas
Registravosi: 2014-01-29
žinutės: 3

Re: Mitybos planas mest svoriui

O kuo kazeinas blogai,tai juk pats geriausias baltymas pries miega kuris savinasi apie 7valandas.

Neprisijungęs

 


#6 2014-01-30 09:40:20

kastytis
Teisėjas
Registravosi: 2009-07-31
žinutės: 60

Re: Mitybos planas mest svoriui

O tai kiek kartų tų geri smile .Pats rašai tik kad prieš miegą

Neprisijungęs

 


#7 2014-01-30 10:18:27

kawliox
Naujokas
Registravosi: 2012-07-17
žinutės: 32

Re: Mitybos planas mest svoriui

Ar teisingai supratau kad tu tris kartus geri kazeino baltymo kokteilį? Kiek ten kalorijų gaunasi? Koks sporto planas?

Neprisijungęs

 


#8 2014-05-27 23:39:34

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 12915
Tinklapis

Re: Mitybos planas mest svoriui

Paneigė mitą, kad geriau valgyti po mažai, bet dažnai
(48)
www.DELFI.lt
2014 m. gegužės 27 d. 06:00
Foto: Shutterstock nuotr.

Valgant sočius pusryčius ir pietus nesustorėsite, nesvyruos cukraus kiekis kraujyje, o du kartus per dieną sočiai, subalansuotai pavalgyti yra kur kas sveikiau, nei šešis kartus užkąsti, teigia mitybos specialistai.

Tyrimas parodė, kad 2 kartus sočiai pavalgyti, užuot šešis kartus užkandus naudingiausia antrojo tipo cukriniu diabetu sergantiems žmonėms, o taip pat galėtų būti patarimas visiems, norintiems sulieknėti, rašo dailymail.co.uk.

Testai parodė, kad du kartus per dienas sočiai pavalgantys žmonės lieknėjo sparčiau už tuos, kurie užkandžiaudavo.

Regis, tyrimų rezultatai atitinka seną patarlę: „Pusryčiauk kaip karalius, pietauk kaip princas, o vakarieniauk kaip skurdžius.“

Ir olandų tyrėjai neseniai atliko tyrimą, kuris parodė, kad dažnai užkandant riebaus, daug cukraus turinčio maisto, kepenyse kaupiasi cholesterolis, o ant liemens – vadinamasis gelbėjimosi ratas. Valgant didelėmis porcijomis, rečiau, tokių padarinių nėra.

Na o Čekijoje buvo atliktas tyrimas su 54 asmenimis 30 – 70 m. amžiaus, kuriems buvo diagnozuotas antrojo tipo cukrinis diabetas. Šią ligos formą lengviausia koreguoti tinama mityba.

27 asmenų tiriamųjų grupė tris mėnesius valgė nedidelėmis porcijomis šešis kartus per dieną, antroji grupė valgė sočius pusryčius ir sočius pietus.

Vėliau grupės apsikeitė mitybos režimais. Tyrimų rezultatai parodė, kad laikantis abiejų mitybos režimų svoris mažėjo, bet valgiusiems du kartus per dieną sočiai svorio sumažėjo labiau.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#9 2014-05-31 12:50:28

medeina
Teisėjas
Registravosi: 2009-11-09
žinutės: 419

Re: Mitybos planas mest svoriui

kiek specialistu,tiek nuomoniu,pasimesti galima informacijos sraute:-) geriausia-isbandyti ant saves.

Neprisijungęs

 


#10 2015-01-07 09:41:03

Shabazar
Naujokas
Registravosi: 2015-01-07
žinutės: 1

Re: Mitybos planas mest svoriui

Aš irgi va pats stengiuosi dabar susidaryti kažkokį planą, nes žinau, kad sportuojant mitybos planas yra labai svarbu. Ir dabar neaišku, ką rinktis. Visada galvojau, kad reikia kuo dažniau valgyt po biškį - t.y. užkandžiaut. O dabar RBimba parodė straipsnį, kuriame aiškiai parašyta, kad geriau sočiau valgyti mažiau kartų per dieną. Iš kur žinoti, kur tiesa? Informacijos srautas iš ties yra toks didelis, kad net sunku žinoti, kur kas ir kaip. Beje, ko reikia, norint gauti riebalų? Žuvis, riešutai, avokadas, saulėgrąžų ir moliūgų sėklos. Kas dar?

Neprisijungęs

 


#11 2015-01-07 10:02:01

kawliox
Naujokas
Registravosi: 2012-07-17
žinutės: 32

Re: Mitybos planas mest svoriui

ten tik vienas iš straipsnių, sakyčiau svarbiausia yra žinoti kiek kalorijų suvartoji ir kad tos kalorijos būtų kokybiškos (t.y. iš daržovių. lėtų angliavandenių baltymų ir riebalų) o ne cukraus ar baltų miltų.
Suvalgant mažiau kalorijų nei reikia palaikymui kūno svorio svoris neturi kur dingti bet mažėti.
Užkandžiavimo viena iš idėjų yra ta, kad užkandžiaujant dažniau ne taip išalkstama dienos eigoje. + dar sako kad geriau maistas įsisavinamas mažom porcijom.

Neprisijungęs

 


#12 2016-08-20 01:26:14

EdvardasEdvardas
Naujokas
Registravosi: 2016-08-20
žinutės: 3

Re: Mitybos planas mest svoriui

Sveiki, noreciau suzinoti Jusu nuomone apie mano mitybos plana skirta riebalu deginimi ir raumenu didinimui. 1valgis 4kiausiniai, 3 kiausinio baltymai, 200g.salotu, obuolys. 2 valgis 150g vistienos, 33g ryziu, 200g. salotu. ( yra galimybe pakeisti vistiena i jautiena ar kalakutiena, ryzius pakleisti i grikius ar bulves, makaronus) 3-4 valgiai tokie patys kaip 2valgis, pries juos turiu suvalgyti po 20g. riesutu. 5valgis pries miega, 150g.varskes su darzovem, 40g.riesutu ( varske galiu pakeisti i 40g.riesutu sviesto kartu su 40g.kazeino arba 4kiausinius ir 3kiausinio baltymus ir 40g.riesutu). Po treniruotes 80g.virtu ryziu, 40g.proteino 1bananas (viska blenderiuoju). Noreciau suzinoti Jusu nuomone apie tai.

Neprisijungęs

 


#13 2016-08-20 23:31:13

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 12915
Tinklapis

Re: Mitybos planas mest svoriui

Vienu metu galite "deginti" riebalus arba auginti raumenis.
Nurodykite dar savo ūgį, svorį, amžių ir fizinį aktyvumą.

EdvardasEdvardas rašė:

Sveiki, noreciau suzinoti Jusu nuomone apie mano mitybos plana skirta riebalu deginimi ir raumenu didinimui. 1valgis 4kiausiniai, 3 kiausinio baltymai, 200g.salotu, obuolys. 2 valgis 150g vistienos, 33g ryziu, 200g. salotu. ( yra galimybe pakeisti vistiena i jautiena ar kalakutiena, ryzius pakleisti i grikius ar bulves, makaronus) 3-4 valgiai tokie patys kaip 2valgis, pries juos turiu suvalgyti po 20g. riesutu. 5valgis pries miega, 150g.varskes su darzovem, 40g.riesutu ( varske galiu pakeisti i 40g.riesutu sviesto kartu su 40g.kazeino arba 4kiausinius ir 3kiausinio baltymus ir 40g.riesutu). Po treniruotes 80g.virtu ryziu, 40g.proteino 1bananas (viska blenderiuoju). Noreciau suzinoti Jusu nuomone apie tai.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#14 2016-08-24 14:51:17

EdvardasEdvardas
Naujokas
Registravosi: 2016-08-20
žinutės: 3

Re: Mitybos planas mest svoriui

24m Ugis 176 svoris buvo 86 dabar yra 83 po 3savaiciu sios dietos. Sporto aktyvumas -treniruojuosi 4 kartus per savaite. Aciu uz atsakyma

Paskutinis taisė EdvardasEdvardas (2016-08-24 14:52:19)

Neprisijungęs

 


#15 2016-08-24 23:48:38

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 12915
Tinklapis

Re: Mitybos planas mest svoriui

Jei po truputį krenta svoris, nieko nekeiskite.
Rekomenduočiau po treniruotės išgerti proteiną ir po 40-60 min. valgyti angl. ir baltymus.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#16 2016-08-25 05:25:28

EdvardasEdvardas
Naujokas
Registravosi: 2016-08-20
žinutės: 3

Re: Mitybos planas mest svoriui

Aciu jum smile

Neprisijungęs

 


#17 2017-04-24 16:18:22

ZumZum
Naujokas
Registravosi: 2017-04-14
žinutės: 8

Re: Mitybos planas mest svoriui

Yra tikrai daug geru straipsnių internete. Aš dabar žiūrinėju http://www.asliekna.lt/sulciu-dieta-pro … iliepimai/

Idomu, ar pasiseks pasiekti rezultatų smile

Neprisijungęs

 


#18 2017-05-21 12:31:03

Vorkis
Naujokas
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2017-05-21
žinutės: 1
Tinklapis

Re: Mitybos planas mest svoriui

Ačiū, panaudosiu kaip masės auginimui. To ir ieškojau. smile

Neprisijungęs

 


#19 2017-11-21 20:51:22

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 12915
Tinklapis

Re: Mitybos planas mest svoriui

PERKELTA

Saulė rašė:

Sveiki, forumiečiai!

Man tikrai reikalingi jūsų patarimai. smile Esmė tokia, jog esu 3 vaikų mama ir esu labai nepatenkinta savo išvaizda. Stengiuosi maitintis sveikai, bet turbūt to neužtenka. Plius, greičiausiai dar ir mano "sveikos mitybos" suvokimas nėra itin geras. big_smile Tai noriu jūsų paklausti. Kaip sulieknėti ir turėti stiprų, sveiką kūną? Labai praverstų patarimai apie mitybos planus. Galbūt žinote kur Vilniuje dirba tikrai geras dietologas? Taip pat, kokį sporto klubą rekomenduojate lankyti (taip pat VIlniuje). Aš pati radau šį http://www.dietoscentras.lt/lt/paslaugo … sultacijos dietologą, bet norisi rekomendacijų. Ar geras? Ar sudaro gerus mitybos planus? Labai lauksiu jūsų nuomonės.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 

Forumo apačia

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB