Vilniaus kultūrizmo ir fintio klubo sąjungos logotipas Remigijus Bimba Forumo logotipas

Forumas apie sveikatingumą ir sportą

Viskas apie sveikatingumą, kultūrizmą ir fitnesą

www.rbimba.lt

Jūs nesate prisijungę.

NAUJIENA: Fizinės būklės įvertinimo testas





#1 2014-10-23 17:56:28

Ern1sz
Naujokas
Registravosi: 2014-10-23
žinutės: 1

Reikia patarimo!

Sveiki, taigi reikia programos patarimo , man 15 metu , sportuoju apie 1.5 metu , pertrauka tik 3 menesiai vasaros. I kač. galiu vaikščioti 3 arba 4 kartus per sav. Esu 1.76 svoris 75. Reikia programos  , norėčiau biški numesti riebaliuko nuo pilvuko ir išriškinti raumenis. dar + lankau muay thay 3 kartus i savaite. MAX buvau išspaudes 85kg 4 kartus.

Paskutinis taisė Ern1sz (2014-10-23 17:57:33)

Neprisijungęs

 


#2 2014-11-17 22:45:12

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 12940
Tinklapis

Re: Reikia patarimo!

robertas m rašė:

Sveiki,
Naujas esu cia, noreciau gauti patarimu, jau labai ''nuvalkiota'' tema . Svorio metimas arba Riebalu deginimas.
Man 29 metai.
Ugis 187cm
Svoris 98kg

Sportas
2 arba 3 kartai per savaite  ( rytais - 7valanda ryto) kardio treniruote  ( apie 35 min -40min  ant begimo takelio  , 4.5km - 5,00 km )  plus presas , plus '' lengvai'' pratimai treniruokliu saleje.  Krutine, bicepsas, tricepsas, peciai, nugara, pritupimai.  Sie pratimai atliekami , kaip iseina po du po tris priejimus, kartojant po 12-15 kartu.  Aisku, ne visas raumenu grupes, treniruoju per viena ir ta pacia treniruote.  Didziausia demesi skiriu kardio ( begimui )

1 arba 2 kartai per savaite boskas. ( vakarais 18 val ) 
Gaunasi labai gera kardio treniruote.

Mano tikslas - 87kg, bei sumazejas riebalu kiekis.

Pradejau naudoti Lipo 6 riebalu degintoja  ryte pries treniruote su Animal Carnitech - labai jauciasi, atrodo per  kardio labai lengvai ir paprastai nubegama 4.5 km .

Iskart po treniruotes isgeriu baltymini kokteili : INSTANT WHEY PRO -50gr
100g produkto maistinė vertė:
Baltymų – 80g;
Angliavandenių – 6,4g;
Riebalų – 4,5g.

Tarp valgiu taip pat suvalgau ''proteinini batoneli''
http://www.atlantic-multipower.sk/produ … n-bar-50g/

Zinau, kad reiktu susireguliuoti labaiu mityba, gal galetumete padeti siuo klausimu ? Pusryciu nevalgau, kadangi anksti bunu sporto saleje.
Taip pat noreciau pasiteirauti ar tas baltyminis kokteilis neina man i ''mase'' ? Ir ar galima ji dazniau gerti  pvz tarp valgiu ?
Tas pats klausimas ir su proteininiu batoneliu , kuri as valgau pusryciams po treniruotes ir po baltyminio kokteilio.

Lauksiu jusu patarimu.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#3 2014-11-18 01:01:01

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 12940
Tinklapis

Re: Reikia patarimo!

Šiuo atveju rekomenduočiau ne ryškinti raumenis, jo padidinti jų tonusą.
Tiktų treniruotė stambioms raumenų grupėms (slaunims, sedmenims, nugarai, pilvui, krutinei, peciu juostai). Žiūrėkite čia:
http://www.rbimba.lt/forum/viewtopic.php?id=156&p=1

Ern1sz rašė:

Sveiki, taigi reikia programos patarimo , man 15 metu , sportuoju apie 1.5 metu , pertrauka tik 3 menesiai vasaros. I kač. galiu vaikščioti 3 arba 4 kartus per sav. Esu 1.76 svoris 75. Reikia programos  , norėčiau biški numesti riebaliuko nuo pilvuko ir išriškinti raumenis. dar + lankau muay thay 3 kartus i savaite. MAX buvau išspaudes 85kg 4 kartus.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#4 2014-11-18 01:42:41

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 12940
Tinklapis

Re: Reikia patarimo!

Rekomedacijos:
1. kardijo, kai atliekate sekite savo pulsą. Tik "riebalų deginimo" zonoje galite efektyviai treniruotis ir siekti savo tikslų;
2. turite pratimus su svoriais atlikti tris kartus per savaitę. Treniruoti tik stambias raumenu grupes. Pamirškite bicepsus.
3. masto papildų sudėtyje 100 g turi buti nedaugiau nei 1 g riebalų ir angliavandenių;
4. Batonėliai mažinant riablus netinkami.
ypač tokios sudeties:
Priemerné nutričné ​​hodnoty na     100 g     50 g
Energia     1510 kJ / 360 kcal     755 kJ / 180 kcal
Proteín     50 g     25 g
Sacharidy     25 g     12,5 g
z toho cukry     2,2 g     1,1 g
Tuk     9,8 g     4,9 g
z toho nasýtené mastné kyseliny     6,5 g     3,25 g
Vlákniny     3,3 g     1,65 g
Sodík     0,219 g     0,11 g

5. pusryciauti butina. Valgyti reikia 5 kartus per dieną: pusryčiai, pietūs ir vakarienė, plius du užkandžiai.

RBimba rašė:

robertas m rašė:

Sveiki,
Naujas esu cia, noreciau gauti patarimu, jau labai ''nuvalkiota'' tema . Svorio metimas arba Riebalu deginimas.
Man 29 metai.
Ugis 187cm
Svoris 98kg

Sportas
2 arba 3 kartai per savaite  ( rytais - 7valanda ryto) kardio treniruote  ( apie 35 min -40min  ant begimo takelio  , 4.5km - 5,00 km )  plus presas , plus '' lengvai'' pratimai treniruokliu saleje.  Krutine, bicepsas, tricepsas, peciai, nugara, pritupimai.  Sie pratimai atliekami , kaip iseina po du po tris priejimus, kartojant po 12-15 kartu.  Aisku, ne visas raumenu grupes, treniruoju per viena ir ta pacia treniruote.  Didziausia demesi skiriu kardio ( begimui )

1 arba 2 kartai per savaite boskas. ( vakarais 18 val ) 
Gaunasi labai gera kardio treniruote.

Mano tikslas - 87kg, bei sumazejas riebalu kiekis.

Pradejau naudoti Lipo 6 riebalu degintoja  ryte pries treniruote su Animal Carnitech - labai jauciasi, atrodo per  kardio labai lengvai ir paprastai nubegama 4.5 km .

Iskart po treniruotes isgeriu baltymini kokteili : INSTANT WHEY PRO -50gr
100g produkto maistinė vertė:
Baltymų – 80g;
Angliavandenių – 6,4g;
Riebalų – 4,5g.

Tarp valgiu taip pat suvalgau ''proteinini batoneli''
http://www.atlantic-multipower.sk/produ … n-bar-50g/

Zinau, kad reiktu susireguliuoti labaiu mityba, gal galetumete padeti siuo klausimu ? Pusryciu nevalgau, kadangi anksti bunu sporto saleje.
Taip pat noreciau pasiteirauti ar tas baltyminis kokteilis neina man i ''mase'' ? Ir ar galima ji dazniau gerti  pvz tarp valgiu ?
Tas pats klausimas ir su proteininiu batoneliu , kuri as valgau pusryciams po treniruotes ir po baltyminio kokteilio.

Lauksiu jusu patarimu.


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 


#5 2018-01-29 00:16:04

Dannas7
Naujokas
Registravosi: 2018-01-29
žinutės: 1

Re: Reikia patarimo!

Sveiki. Noreciau pasiteirauti ar atsirastu galinciu sudaryti sporto ir mitybos plana? Sveriau 96kg, pradejau sportuoti ziuredamas pratimus YouTube ir numeciau iki 79kg. Noreciau priaugti raumenu, tureti presa, tacau nesimato progreso (bent jau tokio kuris man patiktu) Todel noreciau oasiteirauti ar kas galetu pagelbeti su planu? Ne uz aciu aisku. Dekui

Neprisijungęs

 


#6 2018-02-10 19:58:29

jonea
Naujokas
Registravosi: 2018-02-10
žinutės: 1
Tinklapis

Re: Reikia patarimo!

Dannas7 rašė:

Sveiki. Noreciau pasiteirauti ar atsirastu galinciu sudaryti sporto ir mitybos plana? Sveriau 96kg, pradejau sportuoti ziuredamas pratimus YouTube ir numeciau iki 79kg. Noreciau priaugti raumenu, tureti presa, tacau nesimato progreso (bent jau tokio kuris man patiktu) Todel noreciau oasiteirauti ar kas galetu pagelbeti su planu? Ne uz aciu aisku. Dekui

O tai nera kiekvienam sporto klube tokia paslauga teikiama?

Neprisijungęs

 


#7 2018-02-10 22:17:06

RBimba
Administratorius
Nuo: Vilnius
Registravosi: 2007-01-20
žinutės: 12940
Tinklapis

Re: Reikia patarimo!

Oficialiai mitybos planus gali sudaryti dietistai, kurie turi kompetencijos. Sporto klubuose nevisada dirba tokie specialistai.

jonea rašė:

Dannas7 rašė:

Sveiki. Noreciau pasiteirauti ar atsirastu galinciu sudaryti sporto ir mitybos plana? Sveriau 96kg, pradejau sportuoti ziuredamas pratimus YouTube ir numeciau iki 79kg. Noreciau priaugti raumenu, tureti presa, tacau nesimato progreso (bent jau tokio kuris man patiktu) Todel noreciau oasiteirauti ar kas galetu pagelbeti su planu? Ne uz aciu aisku. Dekui

O tai nera kiekvienam sporto klube tokia paslauga teikiama?


Aut vincere aut mori

Neprisijungęs

 

Forumo apačia

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB